<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Thursday, November 8, 2012
yehaa i'm back babeh @ 6:04 AM


assalamualaikum.
haiyaaaaaa pihpel long time no see mehh aiyoo me so busy with homeworks and exams and study and homeworks and blah-blah. 10 hari 10 malam cerita tak habis. luckily, school holiday udah tiba dong, so aku boleh le rileks sebentar bersama kitkat B) yawww sumpah aku busy giler sampai beberapa bulan aku tinggal blog sebatang kara sehingga bersawang *sapu sarang labah-labah* dan hari ni baru ada can nak hupdate. K TIPU actually banyak hari tapi aku sibuk layan dan download anime sampai TERRRRlupew pada yang satu ini. lepas naik form 4 ni banyak kerja gila sampai tak menyempat aku nak menyiapkannya. dengan subjek lain yang nak kena kejar lagi. dah la aku ambik aliran sains tulen + ict, lagi haruuuuuu.. fizik dan addmath aku xtahuan apa. addmath pulak kerja dok GAGAL je, kecuali ujian 1 dan ujian 3. sehhhh gua rasa mau melalak je. susah gilew. aku heran sungguh dengan kawan aku yang terer addmath ni. otak geliga tahap gila. aku buat addmath sampai nak termuntah sebab otak pusing banyak sangat. uwekkk.


pejam celik pejam celik, tahun 2012 dah nak berlalu dah. i was like "WTH biar betul?!" rasa macam, cepat je masa berlalu. dulu masa awal tahun, bukan main lembap la masa berjalan. kerja merungut bila la nak hujung tahun ni.. tapi sekarang, haaaa nah. dah hujung tahun dah. puas hati ko? uhuk ite rase xsanggup nak naik form 5. tahun lepas baru habis pmr, tahun depan nak spm pulak. haiyooo why time running so fast? rasa macam tak percaya lagi 2 bulan aku akan jadi senior. rasa macam tak percaya tahun depan aku akan ambik spm. rasa macam tak percaya aku dah nak 17 tahun. rasa macam tak percaya aku last sekolah tahun depan. rasa macam tak percaya.. er..... whutever lah. tahun depan pressure mesti tinggi. kena hadap buku memanjang je. mama pulak dah jadi diktaktor sampai la aku habis spm. uwuwuwuwu rasa macam nak kahwin terus pun hadee. tunggu anak raja masuk meminang HAHAHAHA banyak le hang punya anak raja.


hmmm sepupu aku pun dah selamat jawab pmr. tunggu masa nak tuntut result aje, abang kepada sepupu aku yakni sepupu aku jugak tengah berperang sengit dengan spm. aiiieeee rasa nak terkencing dengar perkataan ESS PIII EMMM. sekarang baru aku tahu betapa seksanya nak skor A+. rasa nak pecah otak dan juling bijik mata melihat setiap patah perkataan dan bait huruf dalam buku teks dan buku rujukan. tak kira lagi dengan tuisyen. uwuwuwu sadisnya hidup sebagai pelajar ni T____________T uhuk cuti ni pun kena buat kerja sekolah. aiieeeee baik tak payah cuti cenni. huh.

k hilang idea. 
assalamualaikum. 

banyak gila anime yang aku download kat netbook. ada 15 anime kesemuanya. fuhhh. tu pun tak habis download lagi. nak kumpul duit beli hard disk la. dalam 500GB pun okay. huhu. 

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)