<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Sunday, March 11, 2012
kem 'tentera' di uum @ 10:04 PM

assalamualaikum.
holla peeps. dah lama aku xhupdate blog ni. srsly terlampau lama kut. lebih daripada sebulan k. kk enough with mukadimah yang entah hape hape ni. k last 2 weeks aku ada exam. first test n result agak.. ._. muleh tahan lah..  pastu ada jayawaris bla-bla ayah aku datang skolah n alhamdulillah cikgu xburukkan aku depan ayah aku. tapi yang aku terkejut, acanne cikgu leh kenal mak aku? padahal jumpak pun xpenahhhh. :O xpelah aku muleh tumpang ke-po-pu-la-ri-ti-an parents aku MUAHAHAHA.

pastu 4 hari lepas (8/3/12) aku joined kem kepimpinan perdana kat UUM, sintok. kem ni hanya terbuka kepada class monitor, prefect, assistant class monitor, pengawas asrama n ketua unit. unit apa pun aku xtahuk. n aku sebagai assistant class monitor 2 pun joined lah menggantikan tikah (assistant class monitor 1) yang xleh pegi sebab ada asthma -_______- k kem tuu was beyond my expectation. BEYOND MY EXPECTATION. aku ingat kem ni macam bagi ceramah la, aktiviti berkumpulan la, pastu tidoq. TAPI TAK. walauweh KEM TU GILA K GILA. yang trained kami semuanya PALAPES. tahu x palapes tu apa? haa kalau nak tau PALAPES tu TENTERA. TENTERA K. mengonggggggggg gila xmacam kem kepimpinan langsung! ni kem nak latih kami jadik tentera. srsly! gila bhaiiiiiiiii. xpasal pasal malam jumaat tu, around 12 a.m kami kena denda n hukum! JALAN ITIK, SQUAD JUMP, PUMPING CONTINUOUSLY!! pukul 3 pagi baru boleh balik ke dewan penginapan. srsly memang terseksa sampai ada several students yang pengsan n menangis. dengan badan berbau sweet n sour n berpeluh serupa asdfghjkl, kami pun balik ke bilik. tsebelum tidur, aku mandi dulu dengan syazana. baru rasa segar. EEEE xsanggup aku nak tidur dengan badan melekit n berbau =="

then the next day, pagi tu kami ada senamrobik. best gila senamrobik, tapi lepas senamrobik, ummppphhh kami kena denda jalan itik n squad jump sebab ada certain students yang datang lewat. celakanyaaaaaaaaaaaaaaa. pastu kami breakfast. then kami pegi jungle trekking. dafakkkkkk banyak gila pacat dalam hutan tuu. betis aku hampir hampir kena 'lovebite' dengan pacat == aku punyalah terkejut bila nampak pacat ada kat betis aku sampai aku menangis. GELIIIIIIIIII!!! pastu hutan tu punyalah jauh nak mampus sampai lembik kaki n lutut aku. SAKITT GILAAAAAA BAQ HIANGG. kena naik bukit, tuirun bukit, dengan jalan licin, memang mencabar lah. tengah hari tu pulak, sebelum aktiviti merentas halangan, kami kena DENDA LAGIIIII! side rolling, berlari, merangkak n squad jump kat padang yang basah, lecah n penuh dengan najisssss kucing n muntah manusia. dafakkkkkk baju, tudung n seluar habissss jadi coklat. jena buat side rolling tu yang xtahan sampai ada yang muntah muntah, pengsan n kena sengat dengan lipan. ramai pompuan yang menangis, termasuk aku. 

aku xtahuan lah makhluk TUHAN mana yang berani panggil fasi tuuuuu monyet sampai mamu naik angin n hukum kami tahap karma. memng sadis gilaaaaaaaaaaaaa kami time tu. kaki aku dah la sakit tahap bangang sampai nak jalan pun xleh. both my lutut bengkak n aku xleh nak mencangkung n jalan langsung, dengan nak pengsannya, tapi fasi tetap paksa jalan pegi tempat merentas halangan. memang gilaaaa. seharian hari jumaat tu aku keja menangis je. tapi time nak balik ke dewan, ada sorang fasi ni offer nak bawak aku balik naik basikal untuk 2 orang tuu. hewhew fasi lelaki. dy tukang kayuh, aku tukang duduk kat belakang. srsly dy nampak sweet gila time tu n he had my attention after the incident HAHAHA >.< malam tu pulak ada xplorace. aku dikecualikan sebab sakit kaki. yang dikecualikan semua berehat dalam surau yang ber-aircond. hewhew aku terus tidur dalam surau sebab mengantuk. :O the next day, hari terakhir kami kat UUM. berat hati gila nak blah n berpisah dgn kakak kakak fasi kat situ, tapi xsanggup kena seksa lagi T^T dah la kakak roommate aku baik gilaaaaaa. sedih tau x :'O uwuwuwuwu sedihhhh. walaupun kem tu menyeksakan, tapi best, n actually mamu tu baik, walaupun dy keja maki kami, n denda kami =="

thats all for now.
assalamualaikum.

p/s : semalam aku jumpa doktor n doc cakap muscle kaki aku koyak, at least seminggu baru sembuh. dafakkkkk lusa aku nak pegi KL wehhh Y_Y haihhhhh.

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)