<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Sunday, November 18, 2012
holidayz zzzz anything happen people? @ 12:30 AM


assalamualaikum.
voila people. harini aku curik masa sikit nak update post. almaklumlah dah muak hadap post basi en. ah sekejap idea aku dah lesap entah ke mana. okay pejam celik dah seminggu kita cuti. tapi homework satu habuk pun tak siap lagi. dafuq aku rasa macam endless ja buat nota kembara amira ni ==" yolah dari minggu lepas aku kerja menulis ja dari sinopsis sampailah ke latar masyarakat tapi tak siap siap lagi pun. macam endless ja. sinopsis dah 5 mukasurat, tema, persoalan yang panjang berjela. tu tak kira yang lain lagi. alelelele bila nak siap pun gua tak tahu le. baik fotostat semua pastu lekat aje kat buku latihan. kan senang kerja. takdaklah penat jari aku ligan nak menulis segala bagai. tu tak kira lagi homework subjek lain huwaaaaaaaa rasa nak menangis ja Y.Y


atototo omeynye doraemon doraemon ni rasa nak culik satu buat koleksi :3 aku aktif layan twitter balik and i feel so ulala hahaha me kenot wait for breaking dawn part 2. gua tertenya tanya what will happen next after bella turned into blood-sucking creature. waaa me is anticipating le show! okay pastu ke-ob-se-san gua terhadap drama jepunnn makin melarat. hahaha hampir semua drama jepun yang aku layan aku download sampai berat netbook aku -.- i really really need a hard disk -.- dgn anime segala bagai. haiyoo patut pun netbook aku selalu hang. nak beli hard disk pulak tak hadeee duit uwuwuwuwu me so pathetic T^T


baru sebentar tadi aku cek saps and i was like "awat cikgu tak key in habeh semua markah grrrrrr" haha apaper jer laa~ bukan aku nak bagi mak ayah aku tengok pun muahahaha keji nye ko ain *laughing like a boss* alhamdulillah addmath tak fail yeayyyy *hula dance* tapi markah antara hidup dengan mati -.- nasibbb pasni nak tengok markah fizik pulak. aiiieeee bila ingat balik rasa mak meraung ja sebab ketiga tiga paper physics takleh jawab langsung, especially paper 2. huwaaaaaaa tacinggg sat -.- cikgu ni pun lekas la key in markah sampai habis ishhh terseksa di sini menunggu tahukkkk. 

okay kering idea ._.
assalamualaikum.

semalam dok merapu tak tahuan hala dengan caca sampai nak merancang bagi cucu segala bagai -.- geng poreber alone cenni la ^^V haihhhhhhhh i kenot resist osamu's hansomeness yawwww oh help me i'm melting *_*


«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)