<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Saturday, January 14, 2012
everything is new. @ 9:01 AM

assalamualaikum.
holla peeps. i haven't updated my post since one week ago. mannn i was shoo busy recently. busy with school, homeworks, new subjects, new surrounding, new class, new friends new blabla. sehhhhhhhh student's life. get it? its normal ==" now i feel annoyed bye. k malas ahhhhh.  saya masuk kelas 4 pearl sebab saya amek ict. maaf saya xminat akaun. saya pun xtahu kenapa tapi memang saya xminat akaun ==" keje akaun waktu form 3 pun saya copy n paste je dari buku kawan B) i know it's shoo cool. lol n saya suka biologi :3 hewhew walaupun susah gilaaaaaaaaaaa. tapi kan, waktu kelas english, kami kena bt self-introduction. mannnnn that was soo lame! macam kembali ke zaman tadikaaa k. saya pulak jenis malas nak citer tentang diri sendiri, so simple je saya perkenalkan diri saya. i only told them my name, my ambition n i love blogging, gadgets, novels n food ==" tuu jek. malas aahhh nak citer panjang panjang. dah la nervous xtentu pasaaalllllllll buuuuuuu to myself. 

k saya xminat one direction punggggg. saja letak pic ni sebab kiut :3 hewhew n hari khamis harituu saya hang out dengan dania n our femeshhh blogger, siti ameerah dyana. alahhhhhh kamu semua kenal dyana. dy femeshhh giloo giloo kut kt blog. n we're schoolmates :3 weeeee jadi tiap tiap hari saya jumpak dy. kau hadoo? :P lol kami pergi aneka n beli each a cup sebab mengidam menda alah tu. k kalah orang mengandung :3 pastu blah balik sekolah. alahhhhhhhh dekat je aneka tu dengan smj. xjauhhhh mana pungggg. DEKATTT je. lintas jalan pastu jalan sikit pastu belok sana pastu belok sini pastu jalan straight sampai ahh aneka. dekat kan? hikhik

baru 2 minggu je sekolah, homework dah bertimbun. pastuuuuuuuuu pengetua smj aka inche abu seman kena transferred pegi jenan. sedihh k sedih. we alls sayang gila gila kat dy. iskk iskkkkkk rasa nak nangis pun hadoo :'( k hiperbola giler. pastuu hari rabu tuuuuu, ada ujian diagnostik secara mengejut. EEEEEEEEE i was like ' wtf wehhhhh aku xsempat studyy hapaaaaa pun. cikgu sajaaa buat ujian mengejut. dah laa baru 2 minggu sekolah. " memang bengang gila k. ujian bio, chem, fizik n add math. perghhhhh satu pun xtahu. belajar pun xlagi. tp bio tuu kacang aje *muka riak* hahaha senang gila k. fizik jammed ==" addmath lagi la jammed. 2 mukasurat saya hentam hewhew :3 soalan trigonometry. susah gila. huhhhhhhh pasni sibuk dengan tuisyen. haiyaaaaaaaa.

k thats all.
assalamualaikum.

p/s : uhhhhhhh dengar kata 21 haribulan ni result tawaran ke sbp n mrsm akan keluar. uhuk harap harap saya dapat. aminn. u_u tapi hesitate pulak nak pegi. haihhhhhhhhh -_-


«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)