<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Saturday, December 31, 2011
bye 2011. holla 2012 @ 9:05 AM

assalamualaikum.
holla peeps. nampaknya saya terlewat untuk post last post. haizzzzzz sedih k sedih. frust k frust. haha harini mood saya agak baik :| jadi saya membahasakan diri saya SAYA. lol k 2012 dah menjelang. iskk iskkkk cepatnya masa berlalu *sebak* sekelip mata je saya dah 16 tahun. pfttttt saya dah tua. ohhemmgee. *pengsan* hiperbola sunggoh. lol hmmm hmmm nampaknya saya kena work harder tahun ni coz mata pelajaran form 4 semua susah susah n banyak. pastu mama cakap sejarah form 4 hadoo buat pembaharuan apa entah. haihhhh lumrah la sebagai pelajar. kena tension HAHAHA pastu kerja kursus pastu ujian pastu cuti pastu belajar balik pastu ujian pastu blabla. haihhh taip 7 hari 7 malam pun x habis rutin harian sebagai pelajar ni. 

ehh saya dah tersasar jauh dari landasan lol. hmmm tahun 2011 banyak meninggalkan kenangan manis n pahit. xkurang jugak tawar :| tapi yang pahitnya banyak. me is shoo pitiful :'( iskk iskkkkk sedih. xsangka tahun yang saya harapkan akan jadi tahun yang terbaik dalam hidup saya, akan jadi yang terburuk. errr i mean tak laa buruk sangat ==" hahaha saya banyak kecewa daripada gembira. sadishhh gilooo hidupp saya. kejap kecewa tentang ini, kejap tentang ituuu haizzzzzzzzzzzzz xlarat k. saya penat. fed up, geram, kecewa, frust semua hadoo. tapi muka saya maintain senyum je. saya pendamkan semua tu. saya malas nak luahkan kat orang. kalau xtahan sangat, saya tulis je atas kertas pastu koyakkan. xpun saya buat bodoh. HAHA. baru baru ni pun saya kecewa jugoks. kena reject haihh. sadis lagi. *sebak* lol tapi alhamdulillah, saya xralat sangat. hahaha sebab kebelakangan ni saya jadi agak heartless ._. hmm tatau nak xplain macam mana :/

hmm anyway saya harap tahun 2012 akan jadi tahun yang terbaikkkkk dalam hidup saya ^^ AMIN. semoga ALLAH mempermudahkan segalanya. saya harap saya dapat lupakan segala kenangan pahit dalam tahun 2011 n mulakan hidup baru :) hehe. doakan saya ye! 

thats all. 
assalamualaikum :D

saya harap saya dapat tawaran ke sms muzaffar shah. hehe pastu saya nak berusaha bersungguh sungguh tahun depan ^^ btw, saya addicted balik tengok anime recently. hahaha anime yang saya tengok : fruits basket, paradise kiss, angelic layer n blabla. banyak sangat. lol saya ni anime freak~ hahaha




«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)