<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-2420248860922539434', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Monday, November 14, 2011
may u rest in peace.. @ 10:00 PM

assalamualaikum.
okayy mood aku hari ni memang down gila gila. emosi xstabil gila gila. makan pun xlalu sangat.memang tersentap gila gila dengan kehilangan arwah. :'O iskkk iskkkkkkkkkk teruk gila gila aku menangis malam semalam bila jenazah tiba kat umah saudara mama kat taman permata. sebak gila suasana time tuu. mula mula aku ingat xmau tengok jenazah buat kali terakhir sebab nanti aku akan terkenang pasal arwah dan mungkin aku akan meraung gila gila kat situ. tapi aku gagahkan jugak tengok muka jenazah. muka arwah pucat gila. mama hampir tumbang tengok arwah. paklong baca doa, abang aimal, abang aizal dan abang aiqal memang 'tangkap leleh'. mama perasan mata arwah xtutup rapat. i wonder why. mama cakap mungkin ada hajat arwah yang xtercapai. maklong nangis serupa orang putus asa nak hidup. maklumlah arwah satu satunya anak pompuan maklong. yang lain suma laki. jenuh mama dan saudara mara yang lain pujuk supaya tabah hadapi dugaan ALLAH ni. masya ALLAH hanya DIA yang berhak menentukan segalanya. yang paling buat aku tergamam, arwah dah tau 'masa' dy dah tiba. masya ALLAH. sebelum tu dy sempat mintak maaf dengan maklong, sembang dengan mama, tapi dy xsempat jumpa maksu dan saudara yang lain. maksu n mama terkilan sangat sangat. maklong tersentap gila gila sebab sebelum tu arwah ada called nak kasi duit kat maklong. maklong pun ada simpan subang sebelah milik arwah. aisehh aku yang taff n brutal ni pun boleh meleleh. HAHA xkan nak gelak pulak kan. lol. lepas 10 minit, ayah n beberapa orang lelaki usung jenazah ke tanah perkuburan. mama xmau ikut, sebab nanti jadi haru sebab mama kan xberapa sihat. pastu diorang cakap bf arwah datang, tapi takut nak datang ke umah sebab nanti paklong belasah dy. so harini baru diorang bawak mamat tu pegii kubur arwah. aku pun nak pegi jugak, walaupun agak seram.. haha. kematian arwah tragis gila, tapi, biarlah kitorang je yang tau. memang sebak gila. tapi kan, di sebalik dugaan ni, ada hikmahnya, dan aku nampak hikmah tu. biarlah aku sorang je yang tau :) dann.. tunang abang aimal pun datang. perghhhhh tinggi gila kakak tu! aku terlopong 5 saat. :O memang tinggi!! jeles gila lol HAHA. habis semua sepupu sepapat mama turun ke kedah. semua aku xkenal. heh. 

k thats all.
assalamualaikum.

semoga arwah kak ira dicucuri rahmat n ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. AMIN. may u rest in peace :') 

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)