<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Sunday, November 6, 2011
makan. diet. makan. @ 1:08 AM

assalamualaikum.
holla peeps. i've just activated my twitter account but with my sister's help la. haha i dont know anything about twitter. just signing up for fun lol. XD i can see that many people active on twitter but i prefer fb n blogger haha. okayy hari ni kan hari raya aidladha, so i wanna wish all muslims salam aidiladha :D hewhew. hari makan puass owww. aku pegii singgah umah datin belakang umah aku untuk makan. dah tuan punya umah ajak kan, so xbaik laa menolak kan? haha so aku pegii dengan mama n my bros. umphhhhhh nasi hujan panas yang colorful!!! my favourite rice! dah lama aku mengidam nak makan nasi tuu T_T sobsobbb dah lama! akhirnyaaa dapat makan jugoks uhuk.. rasa nak menjerit je bila nampak nasi hujan panas tuu :O seriouslyyyy aku nak menjerit HAHAHAHA. tapi demi menjaga maruah sendiri, shoo aku amek sikit je nasik tuu. kalau ikutkan hati, nak aje aku senduk satu periuk punya nasik hujan panas tu dalam pinggan aku HAHAHA tapi nanti jatuh saham pulak enn, control control.. HAHAHA hipokrit gile aa. hewhew. pastuu aku lahap blueberry chocolate cake aumm :3 lepastuu melantak bubur chacha. sumpah aku xleh tahan dengan bubur tuu. tapi telan jugak laaa.. dah tuan umah hidangkan. pehtuuu makan puding hewhew. lepastuu aku telan pudding delight. ohhemmgeee sodap giler! puding di atas, cake oren di bawah pergghhh memang mantop!! hehe sedappppp~ kenyang~ xsia sia pergi dengan perut kosong lalala~

okayyy semalam aku main game sampai lewat malam. memang dah jadi tebiat dah huhuu.. elok pulak baby syuddyy kasi games, lagi masyuk! HAHAHA main xhengat dunia. pastuu semalam aku pegii jenjalan kat tesco mergong. yeayy ayah belikan aku jam baru \m/ hewhew :3 setelah sekian lama aku berkabung kerana kehancuran jamku, akhirnyaa ayah belikan yang baru wohooo! 
jam ni lewww. sebijik. ayah beli rm99. biar laa murah pun, janji hadoo :d iskkk iskkkkkk selepas kematian jam casio saya (ayah kasi aku masa bufdayy aku yang ke 10. unfortunately, umor xpanjang. tahun ni meninggal :'O dah 5 tahun hidup dgn aku, susah, senang kami bersama lol) saya sayang jam itu gila gila. sebagai pengganti, ayah aku bagi aku jam lama dy. lepas pegii repair segala bagai, saya pun amek jam tu secara rasminyaaa. tapi.. huh. adik aku curi sampai 'mati' jam tuu. bengang gila sampai aku mogok 2 hari. dan ayah aku belikan jam atass tuuuuuuuu sebagai ganti. haizzzzzzzzzzzz aku sayang gila jam tuu. tapi aku nak jam g-shock tuu.. rm 400.. haizzzz haha.

okayy pembetulan aku cuti 5 hari \m/ yeahhhhrawkthispartyy babehhhh *puihhh*. rabu ni aku ada jamuan kelas owhyeahhh MAKAN lagi. haizzzz niat nak diet terbantut lagi. bila laa mau diet kalau asyik terbantut aje =_= xpe minggu depan lah diet yeahhhhhhhhhhhhhhh. aku dah tambahkan koleksi novel ain maisarah by the way. hewhew best gilaaaaaaaaaaaaaaa sampai aku gelak gila gila XD lol. nanti nak beli novel 'aku mahu lawan hantu' n koleksi buku 'akukah putera idaman itu?' by lily haslina nasir. aummmm :3 

thats all peeps 
assalamualaikum :d

semalam kat tesco aku lahap 2 sundae. ish ishhhhhh memang gemuk aku kali ni -.- OHH TIDAKK! aku kena DIET! *_*

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)