<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-2420248860922539434', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Monday, October 17, 2011
i wanna go die kbye. @ 8:52 AM

assalamualaikum. 
seyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy sunggoh laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. aku rasa macam nak mati sekarang jugoks. =,=' i wanna go die kbyeeeeeeeeeeeeeeeee. deyy, apsal nasib aku malang sangat? keje hidup xsenang jea. kejap orang ni marah, kejap orang tuu dengki, kejap orang tuu cari pasal, kejap orang ni maki aku xtahuan hala. beb, this life is soooooooooooo sooooooooo boring! aku dah muak, jemu, buhsann and etc. ppffffffffftttttttttt -,- seyyyyyy sunggoh. 

EEEEEEEEEEEEEEE aku dah xlarat dah wehh. apsal macam macam dugaan yang perlu aku tempuh? kekadang rasa cam nak mati je. tp xberani la nak commit suicide. dosa besar tuu -,- ALLAH laknat. dude, i don't feel like i wanna live anymore. putus harapan. putus asa. putus segala galanya like WTFFFFFF. =,= setiap manusia xcukup kuat, including me. i've lost.. huhhhhhhhh. cter pun xguna daaaa kbyee. 

bangang sunggoh. aku sakit urat kat belakang. sampai xleh guna kaki kanan untuk jalan WTFF. dulu pun aku penah kena sakit urat ni. tapi xsangka pulak dy jadi balik. huhhhhhhh. jalan serupa orang capik. payah gila nak jalan. aku ni tua sangat ke sampai kena sakit urat? dah la kat klinik tadi penuhhhhhh dengan orang tua, onlyy me aje yang termuda yang nak jumpa dengan doc. HUWAAAAA malu maluuuuuuu T^T haha kbye. ubat tahan sakit tuu spesis ubat selsema. makan jea terus ngantukk. huh. nak buat apa pun xjadi. keje tido jea. 

wahahaha that's all. kbye.
assalamualaikum. 

disebabkan aku dah putus cinta untuk kali kedua, so aku nak kuncikan hati aku untuk cinta. beb, serik gila. malu pun ada. rasa nak mati pun ada. -,- WUAHAHAHAHA kbye.

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)