<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Monday, October 17, 2011
aku xcukup kuat :'O @ 11:26 PM

assalamualaikum.
haip haipppp. i'm here to hupdate my bloggie. boringggggg. i've done all the houseworks. HAHA well, i'm a hardworking ladyyyyyyyyy HAHA hakptuihhhhhhh. uhkehhh i don't know what should i write now. =________= mehhh mehhhh boringg dowwww. idea idea please come to mama LALALA~ -,- aku rasa sangat sangat sangat sangat sangat sangat DOWN. ok i miss him. but sia sia aje mehhhhhh. aku dah give up. xlarat dahhhhhhhh. aku pun baru clashh dengan boiprenn aku. HAHA syiok jadi single oww. xpayah dah pening pening pikirkan pasal orang lain. mind my own business aje. :D lagipun aku dah janji xmau bercinta apa segala bagai ni. HIHI. mama dolu dolu mane penah bercintaaa. tup tup nikah dengan ayah. HAHA dah jodoh enn mama? kalau umor akak panjang, insyaallah akak kawen (EEEE gatalnyee aku HAHAHA) harap harap ALLAH jodohkan akak dengan lelaki yang baik n beriman. ALLAH knows what the best for HIS creatures :) AMIN.. 

sehhhhh it's raining cats and dogs now. mesti best kalau tido. haha xlarat laa mau tido. hari khamis ni hari kokurikulum. WAAAA best best! pehtuuu hari jumaat n sabtu ni pulak aku pegii genting. walaupun sekejap aje, tapi harap harap best laaaaa. :) hm semalam aku on9, and aku perasan dy pun on9. aku pun pegii laa appear off9. tapi how come dy perasan aku on9? -.- dy IM aku and kami chatting chatting dari pukul 10 setengah malam until 2 a.m. lama en? HAHA. dy pun dah banyak berubah, and same goes with me. tapi xpe, nanti aku okeyyyyyyyyyyy :3 HAHA fake giler en? LANTAK AH. =.=

ishhhh aku ni keje menyusahkan orang jea. i'm a troublemaker. selalu bikin masalah. selalu bikin kecoh. selalu bikin orang sakit hati and marah. selalu bikin orang menyampah and etc. haihhhhhhhhhhhhhhhhhh i wanna go die kbye. sometimes i'll be wondering, apsal aku dilahirkan ke dunia ni kalau aku asyik menyusahkan orang sekeliling aku? -,- nobody has the answer, including me myself, don't know the answer. haihhhhhhh persoalan yang tiada jawapan. hanya ALLAH aje yang tau kerana DIA MAHA MENGETAHUI. kekadang aku terpikir, aku penah bawak kebaikan kepada orang lain x? aku senyum seikhlas mana pun, aku akan rasa senyuman tu FAKE. muka senyum, tapi hati MENANGIS. WTFF. memang hipokrit giler aku ni kbye. well, biasa la en? orang lain pun hipokrit jugak. orang lain xtau aku simpan banyak kedukaan and kekecewaan dalam hati aku ni. kekadang aku xcukup kuat hadapi semua tuuu sampai menangis and salahkan diri sendiri. tapi aku menangis senyap senyap dan sensorang. lepas tuu aku akan pura pura senyum. lepas tuu aku akan pujuk hati aku sendiri. lepas tuuu aku baca novel lepas tuu aku akan makan lepas tuu aku akan pikir bukan bukan. kalau aku xkuat, dah lama aku jadi penghuni hospital sakit jiwa. =3=" tapi dugaan ni mengajar aku untuk lebih tabah. ALLAH xkan turunkan ujian yang hambaNYA xmampu nak tanggung. di sebalik dugaan yang menimpa kita, mesti ada hikmah. and hikmah tu laaaaa merupakan ganjaran daripada ALLAH kerana kita berjaya tempuhinyaa. :) hihi. 

haha that's all for now kbye.
assalamualaikum ;D

aku perlukan sokongan kawan kawan and family untuk tolong aku tempuhi segala dugaan ni. :( 

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)