<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-2420248860922539434', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Thursday, October 27, 2011
hari ni borengggg -_- @ 7:20 AM

assalamualaikum.
haip. hari ni wa tarak tau mau hupdate mende hape. =_=" tangan wa bau masak lemak hewhew. tadi mama beli kangkung masak belacan n lala masak lemak. fuhhhhh terbaikkk! memang faveret wa dua dua lauk ni. tapi, kangkung masak belacan terlampau pedas laa.. sampai berhingus wa. cehhhh. tukang masak tu pegii taruk cili hijau. ohhemmgeeeee. pedas gela. -.- tapi shodap yumm yummmmmmm :d xpe masakan mama saye lagi shodappp n unbeatable n irresistable. kalah 5-stars-chef lagi yawwww :3 aummmmm keke. saye suke makan ihiks. tapi sangat sangat fussy *_* hewhew. saye xmakan pedas, saye xmakan ulam, saye xmakan itu, ini and blablabla kbye. 


uuuuuu shanteknye minah atas ni weweittttttttt~ HAHAHAHA okayyy budak hindu kat taman sebelah wa hingaq sunggoh la. main mercun meriam segala bagai macam nak perang dunia ketiga -.- sampai bergegar rumah mewah wa. dahlaa main waktu malam, mati mati wa ingat jepun datang takluk malaysia balik sampai xlehh tido. huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. kejap debommmmm sana, kejapp bommmm sini. haihhhhhhh mengganggu ketenteraman awam tahu x? EEEEEEEEEEEEEE kalau wa jumpe memang wa lempang cukup cukup. apa ingat taman ni bapak lu yang punye ke nak meletup sana, meletup sini haihhhhhhhh hangat kut. waktu hari raya harituuuuuuu kitorang xde laaaaa main mercun macam nak berperang. ceittttt -_-"

hmmm disebabkan cuti 4 hari, ramai kawan wa pegiii holidayyyyy :d uhuks wa aje yang terperuk kat rumah macam katak pffffttttttttttttttttttttttttttttttttttt -,- mata ni dah xlarat hadap laptop hari hari. dah laa kena buat specs baru huwaaaaaaaaaaaaaaaa makin terukkkkkkkk iskk iskkkkkkk. plus, xde sape pun yang sms saye haihhhhhhhhh borenggggggggggggg. mesej pun dengan dania, ciddyy n tuuttutttttttttt. haihhhhhhh borengggggg wa keje perabis kedit je HAHAHAHA u jelly? manyak laa dwet wa nak topup selalu. hewhew nanti nak ajak ayah beli hadphone and mouse. earphone mengong -_- sebelah boleh dengar sebelah pekak. huhuuuuu nak beli baruuu :3 ohh pagi tadi wa pegii tasik berjogingggggg keke bajet macam wa rajin berjoginggg la sangat. malehhh tahu x? keje nak melingkar atas katil zzzzzzz..


okayy buhbaiii uolss <3
assalamualaikum.

keke hari ni i dunno kenapa selera naik aje kebelakangan ni :/ pantang nampak nasik mula laa lahap xhengat dunia -_- haizzzzzzzzzzzz i dah tekad nak diet. iskk iskkkkkk tamau gemokksss. T_T

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)