<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Tuesday, October 25, 2011
kantoi & library -.- @ 6:17 AM

assalamualaikum.
iskkk iskkkkkkkkk terharunyee baca quotes kat pic ni T_T aku macam pernah dengar je ayat tuuuuu. isk iskkkk mamat korea tuu penah cakap camtu kat aku. kayyyy aku dah terkantoii. oppssssss. lupe mau greeting korang. haipp haipppp ^^ kayyy mamat korea tuu dah baca blog aku harituu and i was like THEFAK? aisehhh kantoiii dahh.. dahlaaaaaaa aku xsempat on9 and aku xtukar link blog and delete posts dulu yg berkaitan dengan dy and blablabla kbye. sobsobbbb malunyew. uhuk uhukkkkkkk nak nangis :'( pastuu dy texted aku dy cakap dy terasa. n i was like "ohmaiii.. mesti dy marah! what should i do?" aku ingat dy dah lupe link blog aku huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! apsal aku selalu lalai? uhuk uhuk.. nak tukar link blog, nanti terkial kial pulak my baby syuddy nak carik. urrrr sob sob.. xpelah, tamau laa hupdate pasal dy. nanti dy marah. aku bukan boleh, nanti mencarut segala bagai HAHAHAHAHAHA kut kut dy terasa, mampuss aku. bukan apa, nanti dy terasa, aku pulak yang sedeyyyy... :( bukan ke aku sukew dy hikhikhik xmalu laaaa hang ni ain. :d

hari ni ennn aku lepak seharian kat pusat sumber dengan my pwens hewhewhew :3 and yang bestnye, tengah aku syiok buat senamrobik yang dilolakan oleh ceguu rozita a.k.a kak ruz (tu nama glamor ceguu. kelas aku yang bagi hikhikhik :3) , tetibe hanan n my baby syuddy masuk ke dewan. aku tengah best seksa tertiarap atas lantai buat senaman, tetibe aje hanan tarik aku and suro aku blah. hihi~ rupa rupanya hanan tolong selamatkan aku daripada kena senamrobik. macam tau tau aje aku nak lari :3 sementara diorang tengah bincang pasal bahas, aku pulak dok khusyuk khatam novel yang aku import khas dari rumah. who knows, aku boleh habiskan 2 buah novel (1140 ms n 400+ ms punye, tapi dah tinggal kurang dari setengah buku leww) HAHA pehtuu aku main kamera nikon dslr kesayangan babyy syuddy, ihiks. aku senapppp manyak pic, tapi gambar bukan bukan lewww. xde keje punye pasal. HAHA pehtuuu kami sembang muhong dengan fathi, hanan n baby syuddy. ihiks. librarian pulak sporting gilew. aku tayang henset selamber badak depan dy, dy bt xkisah. dah laa kami hingaq xsangga, sembang muhong lebih, tapi librarian tuuu xtegur hape pun. senyap aje~ HAHAHAHA aku hamek nikon babyy syuddy n senapp macam macam pic kat dalam library tuu, then kami main henset, buat macam xde sape pun kat library tuu. huhu. pehtuuuu aku n baby syuddy keluar pegii aneka depan skola beli barang. kami seludup pringles n twisties ke dalam library n librarian tuu xkisah pown :3 yang bestnya, kami makan dalam library. HAHAHAHA saja langgar peraturan sat. cctv pulak atas kepala aje. peduli hapa, kami makan n bukak lagu kat henset, buat macam library tu bapak aku yang punya MWEHEHEHEHE. bila dah selesai segala keje, kami blah. librarian tu tanya "budak asrama ke?" hanan jawab " kami bincang pasal bahas tadii" and librarian tuu jawab " ohh, xpa xpa.." padahal buat parti liar kat situ hewhewhew. memang pun bincang pasal bahas. HAHAHA :D


aisehhh panjang gila post aku kali ni. ihiks. yeayyyyyyyyy ayah bagi on9 tiap tiap hari ^^ setanded lah kan, aku kan dah habis PMR, shooo boleh la on9 tiap tiap hari. u jelly? hewhew. ohh aku teringin nak beli headphone BEATS by DR. DRE. iskk isskkkkk shooo lawa. shooo prettayyy. shooo oshemm. shooo mahal kbye. perghh. harga pun kawkaw. 2K+. heh. ada brannn mau beli? tunggu lepas result PMR lewwww. ==" lagipun ayah saya xkaya. T_____T HAHA insyaALLAH aku akan dapat. mungkin lepas aku keje kut. haha.

thats all for now kbye.
assalamualaikum :)

hihi esokk cutiii. suka suka! ^^ boleh laaa melingkar atas katil macam ular sawa zzzzzzz~ HAHA. boleh on9 seharian zzzzzzz~ k nak pegi layan vampire diaries. buhbaiiiiiiiiii~

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)