<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Thursday, July 7, 2011
lu bikin gua marah. FIUK. @ 12:09 PM

ASSALAMUALAIKUM.
hoihoih. derrr. aku demam. hingus meleleh xhentihenti == . mencikk tau. kejee lap hingus jeaa. lastlast, sumbat terus tisu tuh lam hidung. puassssssssss. tekak pun sakit, cissssss. ganggu wa nak melantak durianggg jea. dahlaa ada lagi 3 bijik duriangggg kat dapur. satu dapur bau duriangg. nan tempoyak lagi. pening bau XP.
dah 2 minggu aku xon9. rinduu sehh. macam nak mati aku dok tunggu ayah aku bayar bil tenet. *pfftttt. ok aku tipu. liat sunggoh ayah aku nak bayar. tapi dy bayar jugak sebab dy xleh hidupp tanpa feshbuknyaa. *ayat keling
harini ada kejohanan balapan dan padang kat skola. derr. daripada aku bersidai macam ayam panggang kat bawah matahari, better aku dok rumah rehat, tidor, lalala~ kulit pun xterbakar. ayah aku pun pelik kenapa aku xmasuk kawad perbarisan and kawad berirama. and my answer was :
malas derr. PMR nak dekat. akak xmau hangit bawah matahari. mama pun dah bising. potpetpotpet mende yg sama. ayah aku angguk jea. well, aku kan suka kawad. memang kaki kawad pun. kawad xhengat sampai hitam legam, spesis negro. mama aku bising sebab kulit anak dy yang putih jadi hitam. kontra gila kut kulit tangan aku nan kulit kaki aku. bencii tauu. MUAHAHAHA. nanti aku nak putihkan balek. LALALA~
aku sempat usyerr skuad AWANA, kadet polis and KRS buad latihan kawad berirama. lagu yang dorang pilih are : asmaradana, nobody, pink panther, lagu siti nurhaliza yg aku xtau tajuknyaa. i was like, WHAT? xda lagu laen ke? lagu JLo nan pitbull sesuai apa? tapi, nak kata lawak pun buleh sebab kat lagu pink panther tuh, dorang menari ala-ala mr.bean. tolak perut ke depan-belakang. aku gelak sakan. HAHAHAHAHAHA.
ok, kejam ==.
lagipun, dorang akan buad persembahan kat karnival skola kluster di kuala nerang. ok lerr tuh. HAHA
ok, patutnyaa minggu ni aku pergi KL. shopping baju. tapi disebabkan BERSIH ntahapehape tuh, the trip is cancel. waaddaafiukkk? aku hentam teruk perhimpunan haram tuh. sebab BERSIH laa, aku xdapekk nak shopping baju kat KL. dah berapa lama aku tunggu saatsaat ni. dari bulan 6 lagi kami plan nak pergi KL. haramjadah sunggoh. cissssss. 
to people that have ruined my plan. u deserve it. :P

kbaii. ASSALAMUALAIKUM.
p/s : nasib baek mama nan ayah sanggup amek cuti bulan ni nak pergi KL. huh. memang geram gelagela. rasa nak bakooo jea makhluk makhluk tuh. cisss. lu bikin gua marah. one day, u'll pay for it. 

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)