<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Saturday, June 25, 2011
bestt woo. HAHA @ 8:00 AM

ASSALAMUALAIKUM.
heyy peeps. malam ni aku agak sebok, tapi gagah hupdate jugak. ok, pagi tadi, aku ikot ayah aku pergi skola dy, iaitu kolej sultan abdul hamid (KSAH) kat alor setar. well, mula mula aku hesitated, tapi memikirkan yang bila lagi aku buleh pergi skola dy, so aku angguk jea laa. KONON.
aku hengat nak pakai t shirt hitam cheetah ladies nan trekksuit, tapi disebabkan aku TERRRlupa nak sidai baju tuh, so aku pakai baju laen nan jeans. gela rimas. rasa cam nak carik jea baju tuh. puiihh.
ok, sampai jea kat skola ayah aku, mekk. ramainyoo mata yang melihat. opps. aku TERRRlupa yang skola ayah aku ni skola laki. padan lerrr. ayah aku kan femes, so suma pakat nak tau camna rupa anak dara inche mohamad #####. MUAHAHAHA. perasan gela bhaiii. hakptuihh
ramai gela kutt yang datang. suma laki. tapi ada la pompuan. gela kau suma laki. satu habuk pompuan pun tarak. aku tau la aku xsantek, so diorang tengok aku cam nak telan jea. apa, hengat muka aku ni coklat ke? baling kasut satgi, mau?
aku makan 2 pau, ABC (gela besarrr mangkuk dy), eskrim, and nasik lauk ayam merahh. huh. kenyang. then, aku pergi tengok pertandingan brassband skola skola rendah negeri kedah. bestt gela.! suma budak kecik kecik jea. eeeee. comey derrr. rasa cam nak cubit jea. RAWRRR. MUAHAHAHA.
habes bertanding, brassband skola ayah aku buad persembahan. mekk. terlopong aku sepuluh saat. gela bhaii. hebakkk sampai aku terlopong. memang hebakk la, aku cakap!
then, bila difikirkan balek, brassband SMKJ tader laa setaraf brassband SMK sultanah asma, SM keat hwa dan KSAH. brassband skola aku mundur gela. baju pun taruk PBSM punyaa baju, padahal 3 skola tuh da uniform seniri. beza tahap jauh matahari dari pluto. ==
MUAHAHA. tau mengutuk skola seniri jea. puihh. memang tader kejaaa.==
memang best laa pergi skola ayah aku hari ni. hieeee :)
ok laa. 
kbaii. ASSALAMUALAIKUM.
p/s :  aku makan durian tadi. sodapp~ MWEHEHEHE. btw, picchaa aku time pergi skola ayah aku tuh lam kamera, malas pulak nak hupload. HUHU. nanti nanti laa yer. :P

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)