<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Friday, June 24, 2011
heyya. hupdate. @ 2:05 AM

ASSALAMUALAIKUM.
haii. hello. aloha. สวัสดีこんにちは. 你好. 안녕하세요. Bonjour. hola. приветمرحبا. blablabla. segala bahasa aku taruk. tapi aku cuma paham bahasa cina jea. yang laen pakai google translate. HOHO. dah xda kejaa kan? merapu laa. kau xsuka? then get lost. no one will stops you. wekkk. fakiiuu. :P ok, aku mencarut. arghh. pedulikan. just ignore it. 
peringatan :  kalau aku post yang aku xkan hupdate blog aku laen kali, korang claim RM 1juta daripada aku. onthespotandthedot aku bank in. * cehh. bajet cam aku anak zeti aziz. padahal lam wallet tinggal sekupang (10sen in pelat kedah) jea. puihhhh
lalala~ ok, 21 & 22/6 lepas, aku da pergi sukantara kat skola. *cam tulis karangan. ayat skema jea. x6 aku jadi budak rajen jap. ala. sehari jea. nasib baek acara 100m and lompat jauh. alahh. kacanggoreng jea. *muhong piang yang BENCInyaaa, padang becak. eeeee. habis kotorrr treksuitt mahal aku. grrr. ni yang hangin ni. cam nak cakar jea orang kat sebelah. padahal orang sebelah tuh kawan aku. HAHA
time lari tuh, aku toleh belah kiri sebab aku amek trek belahhh hujunggg kanan. saja. HAHA. ok. nak rampas tempat pertama and kedua memang xda harapan. so aku pecut nak rampas tempat ketiga. bila nak dekat garisan penamat, aku pecut lagi. ALHAMDULILLAH. aku dapat jugak tempat ketiga. peace! :)
lompat jauh pulak. huh. teknik salah, tapi dapat satu mata. legaaa. HAHA. aku maen langkah jea pas pijak papan tuh. pedulik hape? janji lompat kan? HOHO.
wehh. BMI (bodymassindex) aku normal laa. hieee. happy xsangga. xsiasia aku diet. HOHO. tapi berat badan aku agak meluatkan aku. well, rahsiaa kan? mana buleh gtau. :P mama aku still cap aku ketot. cissssss. tau laa doludolu mama tinggi powngggg. saja nak buadd akak jeless. BENCI tau.
ok fine. besokk aku ikot ayah aku g skola dy. skola dy da HARI KEUSAHAWANAN. aku malu laa. skola laki derrr. malu sehh. xmalu tayang muka kat skola laki. buuu~ k aku mengarot.
aku xtau nak taip menatang pa dah.
kbaii. ASSALAMUALAIKUM.
p/s : aku makan manggis tadi. huh. masam xsangga. sampai kuar air mata. btw, mama aku kasi 2 pilihan kat aku : akak nak pegii KL @ hari sukan kat skola akak pada 7/7/11? mekk. aku xtau nak buaddd pilihan. please, help me. i'm in dilemma. :( 

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)