<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-2420248860922539434', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Tuesday, August 30, 2011
raya 2011 takbeshh. @ 1:06 AM

assalamualaikum.
halluuuuuuhalluuuuuuuuu peeps. tergerak hati nak hupdate harini. muahahaha. harini raya. yeayeay. syioksyiok! ^^ actually, xsyiok pun. aku xbalek kampung ahhh. nak SE-TA-DI. PMR bhaiii. homework hape pun xbuat lagiiiii. EEEEEEEEEEEEE. bosannyeeeeeeeeeee. ape raye ni ade homework haaa? bukan cuti raye, ni cuti buat kejeee. kalau rumahh nenek aku sebelah rumah aku, aku xkesah. tp rumah nenek aku jauh berbatu batu nun di sana. jauh lagi dari KAY-ELL. HAHA. tu yang malas tuu. duduk rumah studyy, studyy, and studyy. xde keje lain dahh. studyyy memanjang ajeeeee. muak dah tengok tulisan dalam buku. EEEEWWW EEWWWWW. :P

EEEEEEEEE. sexayyyyyynyaaaaa amoi ni. HAHA. okayy pedulikan.
budakbudak zaman moden ni dah majuuuuuuuuuuu ke dapannnnn. mencikk ahh. datang beraya ke rumah orang, tapi xmau masuk rumah. bile tanye, amoihhh, sodapnyaa ko menjawab ehhh. "kami xnak makan, kami nak dwet raya aje." muka aku ni macam muka orang cetak dwet ke? penatpenat kitorang beli kuih raya, tu xkira lagi tenaga pegi bersihkan balang kuih segala bagai. air pun penatpenat bancuh. kuih raya kitorang susun cantikcantik dalam bekas. sikit punya sedap punya kuih, korang xterliurr. datang nak dwet raya ajee. lempang sebijiksebijik baru tau. at least, makanlah sikit. xkiralah ikhlas ke tidak. janji kuih and air masuk perut. sejuk jugak hati kitorang. ni tidak. masuk rumah pun xsudi. hakptuihhhhh. aku halau baru tau. =,="

kawen nanti aku nak cicin macam tulahh. HIEHIE.
ehemmm. ape lagi aku nak tulis ha? ohh. tadi mama aku tepon nenek aku. bila sampai turn aku bercakap, iskk iskkkkkkkkkkkkk. aku cuba tahan rasa sebak di hati. *ayat keling. tapi, air mata aku jatuh jugak. rindu sehhhhhhh nak dengar suara nenek aku. :'( aku nak balek kampunggggg. tersedu sedan time sembang dengan nenek tadiiiii. sekarang ni suara aku sengau sikit. mencikk ahhh. maluu nak jumpa orang. ahaks. puihhhhhhhhhhhhh. 
yehhhh! mak long n paklong aku datang rumah!!!! iskk iskkk.. rindunyewwwww. tapi, kenapa cousins lelaki aku makin GEMUKKK? =,= jauh berbeza. perbezaan terlalu KETARA. HAHA. ishhh ishh ishh. ape kutuk kutuk orang ni? =,=
kbaiii. assalamualaikum.
 p/s : aku rasa dwet raya aku tahun ni mesti xbanyak. aisehhh... SELAMAT HARI RAYA SUMAA. MAAP ZAHIR BATIN. :)


«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)