<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Wednesday, July 13, 2011
ketakutan & kekejutan. @ 5:08 PM

ASSALAMUALAIKUM.
heyy peeps. good morning. xsangka aku post seawal pagi ni. mimpi apa sampai post awal pagi buta? == heh. lantak laa. 
ohh. i'm off to KL today. wahh, syiok syiok~ i wanna buy a looooooootttttttttttttttttttttttt of clothes. i wanna have some peace~ 
heii, kawan aku bergaduh isnin harituh. apa sebabnya, aku xtahuan. tapi salah kawan A aku laa. kami kan puasa, xelok laa makan depandepan kami. makan coklat pulak tuh. heish, tergugat iman. nasib baek kuat semangat. +___________+ HAHA. aku dah gitau yang kami puasa, tapi dy engat kami melawak. xkan laa kami nak melawak pasal puasa kan? haishhhhh. 
tetiba, kawan B aku melenting. aku terkejut. kalau laa aku ada penyakit jantung....... rebah xsedar. aku takut sampai menggeletar. i was shaking and i didn't know what to do. i was like, BLUR. my mind didn't work and my voice stucked in my throat. aku cuba nak hentikan perbalahan tuh, tapi aku takut kena tengking.. 
kawan A aku pulak defend herself laa. dy memang rasional. walaupun dy agak terkejut sebab kena tengking without reason, tapi dy tenang, although dy tengking sikitsikit.. yang sayangnyaa, kawan B aku ni lempar coklat kawan A ke belakang. nasib baik jatuh atas meja. sayang ooooo~ T^T memang takut gela time tuh. kawan B aku macam kena rasuk nan jembalang setan apa entah. sejak tuh aku takut nak dekati dy. cakap pun fikir sepuluh kali baru keluar suara. 
actually, aku pun penah kena tengking, tapi tahun lepas. time tuh da budak kena rasuk kat surau. bila balek kelas aku jumpa dy. aku cakap laa nan dy, tapi dy buat bodoh. aku pelik laa, so tanya dy kenapa ni? dy xjawab apa apa, tapi jerit "tepi!!!" balek rumah tuh aku menangis teruk sebab takut and terkejut. apa salah aku? keesokan harinya, aku xtegur dy langsung. hati saket beb. takut pun ada. malam tuh, dy minx maap melalui sms. aku pun maafkan dy.. 
ketaq lutut aku. heisshhh. tobat nak cakap lepas. lepas ni, aku kena lebih berhati hati.
kbaiii. ASSALAMUALAIKUM.

p/s : kalau aku mengamuk, lagi teruk kut. HAHA. nak tau, cuba kasi wa hangin. then u'll know. 

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)