<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-2420248860922539434', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Wednesday, June 8, 2011
iloveyouguyssosomuchh :) @ 5:35 AM

ASSALAMUALAIKUM.
haii. petang ni aku boringg. and aku demam. tp degil nak makan ubat. HAHA. xpa, aku dah besa. demam nak kebah dah. yeayy. ubat sebijik pun xtelan. amacam? hebat mengarut kan aku ni? haha. k fine. ni bukan tujuan aku menghupdate blog.
ok guysss, hati aku terluka sangatsangat. xtau kenapa. sejak akhir akhir ni, aku sensitif gela. mungkin sebab aku demam kutt. bila aku xsehat, aku jadi sensitif. pantang ditegur. teruk gela. paling kritikal, aku akan menangis. wehh, jatuhh saham aku sebagai pompuan toughh. HAHA. sejujurnyaa, aku pun xtau pa yang aku tengah taip ni. serius. parah dah aku ni. =="
kenapa laa nasib aku salu malang? baru jea terkena, terkena lagi. haihh. bukan nak mempertikai ujian yg ALLAH bagi, tp aku xcukup kuat wehh. aku manusia besa. hamba ALLAH yg kerdil lagi lemah. aku xda apaapa superpower, magis ataupun sihir. apa yg aku buleh buad ialah berdoa and bertawakal kepada PENCIPTA aku. itu jea. serius aku cakap, aku dah bosan hidupp. orang keja pandang sinis kat aku. aku tau, aku xcantik, xcomey, hudohh gela, mulut laser, xpandai ;  tp bila aku syg kat seseorang, aku akan syg dy betulbetul. and aku xkan berpaling, terutamanya kawankawan aku. bagi aku, kawan aku ibarat oksigen, yg terus menyokong aku untuk terus hidup di dunia yg fana ni. tanpa mereka, aku lemas. 
tapi, kenapa ada sesetengah kawan aku sanggup tikam aku dari belakang? aku xtau apa salah aku. aku xketahuan. aku pening. aku buntu. fikiran aku bercelaruu. jiwa aku kacau. namun skang ni, aku dapat bezakan mana satu intan, mana satu kaca. aku harus hargai intan yang aku abaikan sekian lama kerana selama ni aku melebihkan kaca yg tiada nilai. aku menyesal wehh. aku akan menjaga dan menghargai intan yg aku miliki skang kerana merekalah peneman setia aku. mendengar keluhkesah aku tanpa jemu. memujuk aku tika aku sedey. meminjamkan bahu tatkala aku menangis. mendengar cerita yg menggembirakan aku. sentiasa menyedapkan hati aku. sanggup berkorban demi aku. menolong aku ketika aku mengalami kesusahan. menyimpan rahsia aku dgn sebaiknya. 
kebaikan yg dihulurkan oleh sang intan xmampu aku balas. hanya ALLAH yg mampu membalasnyaa. 
auni farhanah @ onn | nur hidayah @ dayah | aiza azira @ aiza | fatini ismail @ tini | 
TERIMA KASIH SAHABAT :) AKU SAYANG KORANG BYKBYK <3
k wehh. aku tulis bykbyk kang, xpasalpasal menangis depan lappy. 
kbaii. ASSALAMUALAIKUM.

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)