<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-2420248860922539434', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Monday, March 14, 2011
xmaen laa control ayu ni. @ 10:07 AM


ASSALAMUALAIKUM~
haa, anda! any comment tentang tajuk di atas? haha. sila suarakan. anda mesty rasa yang saia ni pompuan yang ganas kan? memang betoi pun. hakhakhak. ni bukan rekaan yaa. ni fakta.
kekadang an, saia meluat, menyampah nak muntah bila tengok pompuan yang tergedikgedik dan mengadangada bila tengok laki/jantan kacak lalu kat sebelah, depan atau atas kepala dorang.
heeiii maakk! pooo-lis laa! xbekenan laa aku nan manusia spesies ni! sunggoh xberkenan! 
kalau laa kawan saia pangai camni, dah lama makan penampar saia. no mercy. kalau xsedarsedar jugakk, memang nak makan kasott. berbulu mata ni tau dak? grrrrr.
saia ni bukan jenis control ayuu pun. kat umah, masyaallah.. xcover langsung. jenohh mama and ayah saia tegor cara saia duduk. kamuu ni ain, duduk serupa jantan! cuba duduk leklok sikit! xberkenan mak tengok cara kamu duduk ni!
neahh ain, amekkau. haha. xpa xpa, tinga saia dah lali dengar segala bagai ni. heh. dah kebal kata orang~hohoo. janji saia xcontrol. lanx p laa orang nak kata papun, saia xkacau hidup mereka. saia pun xleh nak tutp mulut dorang, so better saia yang tutup mulut saia daripada mengata orang, kan?
k,k, next storyy. ;D
rabuu ni, ciddy aka 'hubby' xrasmi saia ajak saia g tengok wayang kat aneka. woahh! nak g, nak g! tapi dwet xdak, poket sudaa kosong.. huaa.. xpa, nanty saia cuba slow talk nan ayah saia. hikhikhik. saia tingin nak tengok cita hikayat merong mahawangsa. cam best jea cita tuh. haha. saia ni bukan laa minat ngat nan cita perangperang ni, tapi tengok jea laa. ;)
ohyaa! besok mama saia balek dari china. nak buah tangan! haha. miss you like crazy laa mama! muahmuah! <3. haha. sapa laa xrinduu mama seniri ann? ngee~ nak makan lauk masakan mama! aumm! sedapp~
k laa suma, adioss~
ASSALAMUALAIKUM~
p/s: saia stop bloggin sat mulai besok sampai laa homwork saia siap.hehehh..homwork byk kena siapkan..kalau hadap menatang ni, sampai bilabila pun xkan siap.huhuu..

«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)