<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7939074191289431666\x26blogName\x3dsebastian\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://einzweidreisyfqh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://einzweidreisyfqh.blogspot.com/\x26vt\x3d-4679978917119008637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
deαr diαry..


Saturday, April 16, 2011
hapa masalah ampaa aa? @ 8:00 AM

ASSALAMUALAIKUM.
heyya dudes! lama sihh xupdate beloggkaratyangtelampaukaratt nihh. alhamdulillah, ujian 2 berlalu nan selamatnyaa.. cumaaa.. urr.. bahasa cina kremm sikitt.. hehehh.. bukan sikit, tapi banyak. urgghh. payah giler kuttt. suma soklan membunuhh. ==" terokk kutt time menjawab segala soklan mautt tuh. bila tengok jawapan seniri, bole saia gelak terkekehkekeh, cam orang xsiuman. kawan kt sebelah pn tengok pelikk jea kat saia. haha. ampa xtau betapa mautnyaa soklansoklan tuhh. rasa cam nk hentak pala ke dinding jea.
ok guys, let's focus to the topic. :]
saia bengang betoii laa kalau da org memandaimandai, sukasukimakbapaktokwan dy mempertikai keputusan pepriksaan saia. helloo, ehh, assalamualaikum cikkakcikkak suma, aku xminx pn result cam tuh, ok? nak kompelin, g kompelin kat ceguu laa! bukan mengutuk belakang aku! ampaa kompelin habess segala pasal aku! ampa kata : awatt ain tuh dok lam kelas ni? awat ceguu xsediakan kelas khas utk dy sorang? awat dy amek 9 subjek? ewahewahewah, memandai jea pertikai kewujudan aku lam kelas tuh yea! kalau xsuka aku dok lam kelas tuh, cakap straight to the point jea la! aku akan ikot jejak aidil, pindah g kelas laen.! ampa kejaammm!! sampai hatii ampa kata camtuh kat belakang aku!!!!!!
i hate all of you!!
skang, aku rasa ampa hipokrit. ampa xjujur kawan nan aku. aku cukop xsukaa orang camnih. for your information, aku xjangka aku akan dapat kedudukan tuh, sebab aku tau, aku xlayak dapat kedudukan tuh. memang aku xlayak. tapi mana aku nak tau tetiba ceguu tukar kedudukan lam kelas kita? kalau camnih, kau xmau gitau dahh kedudukan aku lam kelas kat ampaa. menyesal aku gitau ampaa harituh..
cupcup!
saia xmau cakap pasal hal ni dah sebab xuntung pun ungkit pasal hal nihh. buadd rugi masa jea.
heii, korang tau dak, pertandingan kawad ditunda ke bulan 6.? wtf? lool. tau dak yang kitorang kena study utk trial pmr? mampuss camnihh. dah laa trial pmr bulann 8. tinggal 4 bulan jea lagii. ya hampunn, saia xprepare menatang pe lagii.! gawat camnih!
utk memudahkan sesi ulangkaji saia, saia cadang nak deactive account FB saia. xde masa nak on9 FB skang nihh. tapi pas pmr, saia active balekk. belogg pulak, rasanya.. urmm.. buadd private kutt. sajaa nak privatekan. bagii korang xnmpak tikus meliar kat belog karat nihh. :P haha.
ok laa suma, sudaa berjelajela saia berceloteh kali nihh, sooo..
ciao. :]
ASSALAMUALAIKUM.
p/s : ketar kutt bila ceguu bagi balek test paper. rasa cam nak butakan jea mata nihh, biar xnmpak markah. ngerii.+__+ wish saia skor suma A yeap! syg u alls!<3
 


«(C)syfqh2014. All Rights Reserved. »


kogami shinya is a sexy beast





einzzweidrei


bonjour.
means 'holla'.

holla. you have dropped by into sebastian's official zone. please mind your manner and words here.
feel free to look around her blog and enjoy the nonsense posts written by her :d. merci :)